Äntligen hemma

        Tid: 17:04:30 Datum: 2008-08-18
Äntligen hemma och nerbäddad i sängen med datorn i knäet.
Är inte direkt hungrig, men sugen på något.
Ska vara på gymmet på kl. 18.00, så man borde väl äta något innan man ska åka dit.
Jag är sugen på knäckemacka med ägg och kaviar på... men vi har inga ägg och ingen kaviar, bara knäckemacka. *suckar*
Är faktiskt rätt sugen på frukt, keso och naturell filmjölk också.

Huvudvärk har jag också.
Har några inlägg som jag skulle vilja skriva också.... men jag orkar inte sitta framför datorn och få ännu mer huvudvärk.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: emelie

visst kan det va svårt att komma igång efter att ha haft vilodag, men det är grymt viktigt att ha vilodagar. Annars får kroppen aldrig återhämta sig och du bryter bara ner den. Ägna vilodagen åt att planera veckans träning, läs träningsbloggar, laga nyttiga matlådor eller liknande. Då håller du igång inspirationen samtidigt som du vilar.

2008-08-18 @ 17:45:54
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0