Viktmål för....

        Tid: 20:58:57 Datum: 2008-04-03
.... April månad.


Nu är det detta med min vikt igen. Det är en stor del i mitt liv, både fysiskt och psykiskt, så därför kan det ibland bli väldigt mycket kring just det.
Jag har satt upp två mål som jag ska ha klarat av till den siste april.

1) Ska försöka att undvika all snabbmat under denna månaden.
2) Ska ha gått ner minst 3,5 kg.

Nu kom jag också på ett tredje mål som ska införas under april och det är att jag ska försöka få in som rutin att åka iväg och träna minst 2 dagar / veckan. De andra dagarna ska jag självklart också röra på mig, men målet är som sagt var att ÅKA IVÄG och få rört på mig, t ex simma, styrketräna o.s.v.

Jag kommer helt klart att uppdatera kring detta ämnet någon gång i veckan och när känslan för det faller på.
Hoppas på att kunna motivera någon till att kanske också ta tag i sina ohälsosamma livstil och kanske den där övervikten som finns.

image176
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0