Veckans vikt

        Tid: 07:03:40 Datum: 2008-04-07

Ni som har börjat läsa min blogg och kanske också följa den så smått, vet att jag har satt upp lite viktmål för april-månad. Jag ska b la försöka att undvika snabbmat hela månaden, ha gått ner minst 3,5 kg till den siste april m.m.. Varje måndag ställer jag mig på vågen och idag visade vågen - 1,7 kg sedan förra veckan. :) Det är inte illa det. :) Jag är inte riktigt redo för att lägga ut hur mycket jag väger... men det lär säkert komma i framtiden. Men just nu har jag fortfarande för dåligt självförtroende för att jag ska göra det.
Jag är väldigt nöjd med vad vågen visade idag och det gav mig en ny motivation till att verkligen fortsätta och lägga in mer motion i vardagen. Jag har ju börjat vara ute och gå väldigt mycket, men nu känns det verkligen som om det är dags för att komma igång med styrketräningen och simningen igen. Jag kan nästan se mig själv om ca 2 månader... Jag kommer fortfarande vara stor, men inte alls så stor som jag varit de senaste somrarna. :)

Nej, nu ska jag kila vidare. Har en del och göra nu så här på morgonen innan man börjar jobba kl. 09.00-17.00.
Vi höres ikväll.
Kramis

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0