Väntar på...

        Tid: 20:29:34 Datum: 2008-04-09
.... maten.

Sitter nu med datorn i knäet och väntar på att B och P ska komma tillbaka ifrån Svalöv där de hämtat maten. De två ska trycka i sig varsin kebab, medan jag ska äta en Hawaiisallad. :) De ska dricka cola och jag ska dricka Loka apelsin. Ja, så är det när man gett sig den på att man ska gå ner i vikt. Jag försöker hålla hårt på att inte äta snabbmat under april och jag försöker hålla hårt på att godis och läsk är en dag på helgen.
Dessutom är jag inte speciellt hungrig ikväll, utan jag vill allra helst krypa ner i min sköna pyjamas och sedan ner i min underbart sköna säng med det tjocka, mysiga täcket. *längtar*

Nej, nu får jag väl snart släppa datorn så att B och P kan fortsätta använda den när de kommer hem. Förvisso är det min data..... men man får ju vara snäll ibland och låna ut den.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0