Vad gör att du läser?

        Tid: 18:25:54 Datum: 2008-04-29
Vad gör att du väljer att läsa ett inlägg?

Jag tycker det är viktigt med rubriker, för jag själv läser inlägg som har bra och intressanta rubriker. Sedan finns där ju självklart de bloggar jag väljer att följa när jag en gång varit inne och läst ett inlägg och då spelar inte rubriken så stor roll. Men för att jag ens ska gå in och kolla vad det är för blogg så måste det finnas en bra, intressant och lockande rubrik.
Detta är något man som ny bloggare måste tänka mer på än de stora, etablerade bloggarna. De stora bloggarna har ju sina läsare och kan börja tänka på andra sätt att dra nya läsare. Jag tror däremot att man som ny blogg måste locka nya läsare med intressanta rubriker och sedan ska inlägget självklart också vara intressant.

Jag är som sagt var nyfiken på vad det är som gör att just du väljer att läsa ett inlägg.
Skriv en kommentar med din åsikt.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0