Snart dags för....

        Tid: 16:05:35 Datum: 2008-04-15
.... personalmöte.


Om 1 tim är det åter dags för ett personalmöte på jobb.
Känner mig inte jätte inspirerad över att gå dit, men jag får ju göra det ändå.
Kan ju hända att där blir sagt något som intresserar mig. Jag hade varit betydligt mer intresserad om jag hade vetat ifall jag skulle vara kvar eller inte. Jag hatar att bara gå och vänta.
Det är absolut inte en av mina starka sidor.. att vänta... vänta på besked. Jag blir så nervös och uppstressad. Känns som om man inte riktigt kan planera längre fram för man vet inte om man har jobb och därmed pengar eller om man är arbetslös och därmed behöver skrapa ihop pengar för att klara sig varje månad.
*suckar*

Jag hatar verkligen detta.
Vill verkligen bara ha ett besked nu.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0