Sista inlägget

        Tid: 21:15:20 Datum: 2008-04-28
Godnatt allihopa

Detta får bli mitt sista inlägg för denna måndag, inte för att jag skrevet så många idag....
Jobb mellan 9-17 och det gick bra. Lite trist ibland bara att det ska finnas personer som antingen medvetet eller omedvetet ska stänga ute personer så att det ev. skapar irritation som sedan skapar konflikter. Men,men.... om några månader blir detta förhoppningsvis bättre.

Kom hem vid ca 17.05 och var hemma ca 1 tim, sedan körde jag och B iväg och lämnade Fatika hos mina föräldrar. Efter det körde vi till Rusta för och hitta en ny matta, men vi hittade ingen och körde därför över till Ikea för och titta där... men inte hittade vi någon där heller. Så hem körde vi och stannade i kiosken och köpte glass.
Tittade på Nytt Läge på tv 3 och nu sitter vi och tittar på repris av Insider.

Sov gott!

image202
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0