Personalmötet gick....

        Tid: 20:14:34 Datum: 2008-04-15
.... både bra och dåligt.


Jag har som bekant varit på personalmöte ikväll.
Jag vet inte om det gick toppen bra, men det gick ju inte super dåligt heller.
Där kom ju både positiva och negativa nyheter.
När det gäller personalen på förskolan så fick jag inte mer klarhet i hur det ser ut för mig och min situation. Jag antar att det enda jag kan göra just nu är och vänta och se vad som händer.

Jag önskar att där fanns någon som kunde sätta sig in i min situation och inte tycka att jag är jobbig när jag pratar om det.
Detta med jobbet är viktigt för mig, för det skulle betyda så väldigt mycket för mig och min situation.
Men,men.... jag får skriva av mig om det i bloggen istället för att tjata om det sambo och familj.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Tjata på du det gör inget

2008-04-18 @ 07:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0