Ny jobbvecka

        Tid: 08:39:28 Datum: 2008-04-21
Var tar helgerna vägen?
Det känns som om de bara springer förbi, medans jobbveckan oftast segar sig förbi.
Jag tycker förvisso många gånger att veckan tar slut relativt fort, men det kan kanske också bero på att jag trivs på mitt jobb och inte har några problem med att gå dit om dagarna.
:-P

Idag är det jobb mellan 9-17, vilket innebär att jag har stängningen idag.
Men det gör faktiskt inte speciellt mycket och ha en sådan lång måndag. För det första börjar jag 9 och sedan har vi planering mellan 10-11 och sedan är det middag och sedan vila och därefter rast.
Därefter är det redan eftermiddag och då är vi ute och vem hade inte velat vara det i detta underbart fina vädret.
 :)
 
Man får ju färg i ansikte om inget annat. Jag tycker det är för kallt för och ta av sig jackan och sitta och sola armar och sådant... dessutom måste man ju tänka på att man har med barn och göra och det är ju konstaterat att de gör ju inte som man säger utan som man själva gör.
:-P

Ska ringa Telia i eftermiddag och skälla lite på dem om en kommande räkning. De måste ha slagit huvudet när de räknade ut den räkningen...
Jag skyller på att de hade tillfällig sinnesförvirring.
Men... nu ska inte det få förstöra resten av dagen... utan det får jag ta när jag kommer hem.

Ha en riktigt skön dag i solen och hoppas att ni också har ett sådant jobb som ger er möjlighet till att kunna vara ute och njuta av solen och det vackra vädret.

Kramis


image196
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0