Nu är det skärpning

        Tid: 06:47:24 Datum: 2008-04-17

Nu får jag verkligen skärpa till mig.
Innan uppdatera jag bloggen hur många gånger som helst under dagen, men nu blir det kanske två inlägg per dag och det är ju hur tråkigt som helst. Jag vet ju med mig själv att jag tycker det är väldigt tråkigt med dålig uppdatering i de bloggar man försöker följa.

Nej, nu får det verkligen bli bättring. ;-)

Jobb idag mellan 08.15-16.00. Efter det vet jag inte vad som händer. Jag har inte riktigt klart för mig om B kom hem direkt eftet jobb eller om han skulle vara kvar ett litet tag. *funderar* Får kanske skicka ett sms till honom och göra så jag vet. Jag vet så mycket att jag ska ut med Fatika på en promenad när jag slutat - oavsett vädret - för så är det ju faktiskt och ha hund.


Igår fick jag min skinnjacka. Ska försöka ta bild ikväll och lägga upp på bloggen för er som är nyfikna. :)


Nej, nu får jag göra mig klar inför jobb.

Ha en bra dag!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0