Nästan sommarväder

        Tid: 07:47:43 Datum: 2008-04-20
Vaknade för ca 1 tim sedan och blev riktigt glad när jag såg vad det var för väder ute. :)
Det är ju nästan sommarväder. :) Längtar tills man kan använda flipflop ute med ett par tunna, sköna sommarbyxor. :) Eller när man kan slänga på sig en klänning och ett par flipflop och sedan är man klar. Längtar!

Idag ska vi hem till mina föräldrar för B ska laga deras bil då den gått sönder. Sedan ska vi äta middag hos dem också som tack för att B hjälpt dem. Vad jag ska hitta på under tiden som pappa och B pillar med bilen, vet jag inte. Det beror på om mamma är ledig eller inte. Det återstår och se.

När det är så här fint väder får jag en sådan lust att åka och fixa mina naglar. :)
Jag tycker det är riktigt snyggt med påbyggda naglar vid den här årstiden. Man känner sig så pigg och fräsch på något sätt. Kommer ihåg när jag hade det för ca 2 år sedan nu. *drömmer mig bort*
Snyggt.

Vad ska ni hitta på denna vackra "sommardag" idag?

Min egen ritade sol.
:-P

image193
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0