Morgoninlägget

        Tid: 06:43:36 Datum: 2008-04-02
Varför är det så att jag nästan varje morgon, även om jag har tid eller inte, loggar in på bloggen och skriver ett inlägg? Räknas man som beroende av bloggen då? :P
Ialla fall så är det bra, men tröttigt denna morgonen. Trist väder ute, så det drar väl ner humöret lite... men inte så att man håller på att deppa ihop. Det gäller bara att man tar på sig rätt kläder. :) Vilken tur att jag köpte nytt regnställ i söndags då. :) Nu får jag ju en chans att testa det.

Jobbar till 16.15 idag vilket oftast känns som en rätt dryg tid, men.....  Inte så att det går långsamt, för det gör inte dagarna på jobb, men man är ju inte hemma förrän 16.30 ca och det är det som känns så drygt. Man hinner ju inte göra något annat en sådan dag, för när man ätit och gjort allt annat man ska så är ju kl. närmare 19-20 på kvällen, så då är det ju nästan bara att hoppa i säng. :P

Jag har fått fler läsare på bloggen och jag hälsar er alla JÄTTE välkomna och jag hoppas att ni stannar. :) Ni får också gärna lov att skriva en kommentar eller två om vad som helst. Är det något ni undrar över eller som ni vill att man skriver om...Ja, skriv då gärna det för jag är öppen för det mesta. :)

Kram
image174
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0