Lördag & jag...

        Tid: 10:10:48 Datum: 2008-04-12
.... mår väl sådär.


Ja, då är det som sagt var lördag igen. Känns nästan som om veckan sprungit förbi, men det kanske känns så för att jag trivs på mitt jobb?
Idag har vi inget speciellt inplanerat i kalendern, så det återstår och se vad som händer. Fick ett sms igår om ett ev. erbjudande och kolla film. Det låter super trevligt och det är ju abslout väder till det att krypa upp i soffan och kolla film, så vi får hoppas att det blir något av med det. Skulle det inte bli det så får vi köra in till HBg själva och hyra film.. men det hade ju varit roligare att åka till S & P.

Igår firade vi mamma på hennes födelsedag och jag måste bara meddela att mina mamma gör underbara smörgåstårtor. :) Hon är helt klart bäst på det!! Jag hoppas att hon blev glad för sin present som bestod av en makeup-rådgivning på Kicks. Jag själv hade blivit väldigt glad för en sådan present och det tror jag säkert att mamma blev också. :)

Nej, nu ska jag ut med Fatika en runda och sedan får vi se om B har orkat ta sig upp ur sängen. :P
Puss
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

jadå mamma blev jätteglad för presenten TACK

2008-04-15 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0