Huvudvärk &...

        Tid: 07:26:24 Datum: 2008-04-03
.... inte alls på humör för denna dag.


Det har redan hunnit bli torsdag och det betyer ju att det snart är helg.
Underbart!!
Jag ska förvisso inte göra något speciellt i helgen, mer än att ta det lungt då man är ensam hela lördag. :) B ska köra sina första tävling i rally nere i Trelleborg. På söndag dock ska vi på ljusparty och det ska bli kul. Där är alltid en mängd saker man skulle vilja ha, men man kan ju inte köpa allt på en gång... det är ju inte så billigt på de där ljuspartyna. :P

Nej, nu ska jag leta upp kläder man kan ha på sig på jobb idag och sedan är det ut en runda med Fatika och sedan jobb som gäller. Jobbar 08.30-16.15 idag, vilket betyder att man är hemma sent och att man inte hinner med något annat. :(

Hoppas ni glada får en trevlig dag så återkommer jag antingen på rasten eller efter det att jag kommit hem i eftermiddag.
Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0