Fredag?

        Tid: 07:08:35 Datum: 2008-04-10
Av
någon konstig anledning känns det som det är fredag idag, men tyvärr är det bara torsdag. :(
Jag skulle verkligen velat ha fredag så att jobbeveckan var över efter att man slutat jobba idag. Mår inte alls bra och när jag vaknade imorse så visade det sig att jag hade feber. *suckar*
Men det blir bara till att stoppa i sig alvedon och låtsas som om livet är toppen. *ironisk* Sitter dessutom med en kopp te, ingefära- och citron, som ska hjälpa mot mitt illamående.
Förstår inte vad det är med mig..... Detta börjar bli väldigt jobbigt, att aldrig bli frisk. Så här var det inte innan jag började på förskolan, men jag antar att det tar LÅNG tid innan man vant sig vid alla baciller o.s.v. som barnen för med sig varje dag till jobb. Önskar bara att man inte var så känslig så att man snappa åt sig allting på en gång. Men,men..... med lite alvedon och treo så blir det säkert bättre... eller ialla fall så bra så att man orkar jobba hela dagen idag.

Slutar 16.00 idag, men eftersom jag jobbade över 15 min igår så tänker jag ta ut det idag och med andra ord gå hem 15.45. :) Jippie, en hel kvart innan. :) *ironisk igen*
Återkommer under dagen eller kvällen.

image182


(detta är inte min hund, men det är en sådan ras jag har)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0