Färgat håret

        Tid: 21:08:05 Datum: 2008-04-29
Misslyckad färgning av håret


Köpte hårfärg för någon dag sedan och idag satte jag i färgen i håret.
Blev väldigt besviken när jag sköljt ur färgen, för den hade inte alls tagit något på min utväxt. :-(
Det ser precis ut som innan.
Jätte tråkigt!!
Kommer ju aldrig mer att köpa den färgen eller det märket.
Får se vad jag ska göra med håret nu... för det är ju inget fint med utväxt och så tycker jag att jag har en så väldigt tråkig hårfärg.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig för jag är trött och inte alls på något bra humör.
*suckar*

Godnatt och sov gott.
Hörs imorgon.

image203
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0