En sjuker hund

        Tid: 07:36:52 Datum: 2008-04-28
Godmorgon på er allihopa

Måndagmorgon och det börjar dra ihop sig för jobb. Som vanligt är måndagar min långa dag eller .... den är inte så lång egentligen..... 9-17. När vädret är så fint som det är nu så gör det mig ingenting att behöva jobba så länge, för det betyder att man är ute hela eftermiddagen och vem hade inte tyckt om det? :-P

Ja, som rubriken antyder så har jag en sjuker hund här hemma. Det började igårkväll.... *suckar* Hon flämtade och kunde inte ligga stilla, så jag gick ut med henne men då var allting bra. Sedan gick sambon ut med henne lite senare och då visade det sig att hon inte var så bra i magen. :-( Nu när jag var ute med henne på morgonen så var det samma sak.... inte speciellt bra. Nu ligger hon och sover i storarummet. Tycker så synd om henne och jag tycker inte alls om att behöva lämna henne när hon är lite dålig, men jag måste ju jobba också. Jag får köra hem till henne på middagen och kolla hur det är med henne och gå ut med henne. (jag som inte skulle använda bilen för den korta sträckan - tur man ska hämta hem cykeln ikväll)


Fatika feb. -08

image201
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0