Drömmer om...

        Tid: 19:46:31 Datum: 2008-04-20
..... en ny bil.

Jag är så trött på min bil och att den alltid är sönder. *suckar* Det har alltid varit något med den så länge jag har ägt den och det är lite mer än 2 år tror jag. Nu är jag så trött på den så jag knappt vill se den. När jag ser den så känner jag bara .... BLÄ!!!

Jag vill nu ha en ny bil, en Volvo v70.
Detta lär ju inte hända så länge jag inte har fast jobb, men man kan ju alltid få drömma. :-P
Man kanske skulle börja spela lotto eller börja skrapa en massa lotter och hoppas på att man blir miljonär eller något. Eller så kan man ju också alltid börja spara ca 4200:- / mån i 24 mån så kan man köpa en sedan. *ironisk*

Drömmer mig bort härifrån nu.... bort i min nya, fina bil.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0