Delmål 1 avklarat

        Tid: 06:53:48 Datum: 2008-04-30
Godmorgon

Den siste i varje månad har jag satt upp ett viktdelmål som jag ska ha klarat av och idag hade jag satt upp det första. Ställde mig på vågen och trodde att jag skulle ha misslyckats, MEN det hade jag inte. :-)
Vågen visade istället - 0,3 kg mindre än det delmål jag satt upp. Jag klarade det kanske inte med mycket, men huvudsaken är ju faktiskt att jag klarade det. :-)

Nu är där ett nytt delmål att jobba mot som jag ska ha klarat tills den siste maj och där krävs det nog lite mer än vad det gjorde denna gången. Nu handlar det om att jag ska klara av -4,5 kg. Hmmm.... klarar jag det.... eller har jag kanske satt ett lite för högt mål? De andra målen är förvisso inte så höga... så kanske kan man ha kvar detta och kräva lite mer av sig själv en gång?

Vad tycker ni? Är det ett för högt mål eller det går att uppnå? Man får bara kämpa lite hårdare denna gången?

image204
(dock inte jag på bilden :-P )
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Kanske lite högt men om jag känner dig rätt så uppnår du det. LYCKA TILL!!!

2008-05-03 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0