Dålig uppdatering...

        Tid: 21:31:21 Datum: 2008-04-07
.... under måndagar.


Jag vet att jag har varit kass på att uppdatera idag och det är jag varje måndag.
Det blir ett inlägg på morgonen och sedan något på kvällen. Anledningen till detta är att jag helt enkelt är lat på måndagar. Jobbar mellan 9-17, sedan är det hem och ut med Fatika en lite längre runda, hem och laga mat och sedan försöka orka vara med och vara lite social innan sängen kallar på den för man ska upp tidigt på tisdagen.
Idag har inte varit något annorlunda.
Slutade 17, rasta Fatika, köra och handla, hem till mina föräldrar en väldigt snabb runda och sedan hem igen. Sitter nu med datorn i knäet och ska väldigt snart gå och lägga mig då man börjar 6 imorgonbitti.
*gäsp*

Har inget mer och skriva denna måndag, ögonen håller på att gå i kors så trött som jag är.
Återkommer imorgon efter 13.30 någon gång.
Slutar nämligen jobba 13.15 imorgon. :)

Natti, natti

image180
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Håller med dig att måndagar är hemska :) hoppas denna mörka tisdag går bättre :)
Hoppas allt är bra med dig.
kram

2008-04-08 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0