Äntligen fredag

        Tid: 07:20:27 Datum: 2008-04-04
Är ni, precis som jag, glada över att det äntligen är fredag?

Jag är super glad över det.
Vet inte varför, för jag ska inte göra något i helgen.. men bara det att man ska få vara ledig två dagar är toppen. :) Det har vait en lång vecka tycker jag. Har slutat sent varje dag och idag är änn en sådan dag.... slutar inte förrän 17.00 ikväll. *suckar*
Känns inte så kul en fredag, men vad ska man göra. Som tur är så dröjer det fyra veckor tills det är dags igen.. Varje fredag är det en ny tid. Nästa fredag t ex är det 14.00 som gäller och det kan ju nästan inte bli bättre. :)

Nej, nu ska jag leta fram lite kläder att ha på mig idag. Kan tala om att det inte är något lätt då man är överviktig och har dåligt självförtroende. :( Önskar mig en massa saker just nu... i denna skrivande stund.... t ex att jag var mindre så jag också kunde ha söta kjolar på mig. Men,men..... jag har mina viktmål och dem SKA jag klara av, så det är bara att kämpa på och inte låta några negativa tankar få strula till det för mig.

Höres när jag kommer hem igen.
Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0