Smått nervös

        Tid: 08:23:57 Datum: 2011-04-11

Jag är en person som inte klarar av nervositet speciellt bra alltid, och nu sitter jag här i soffan och är nervös. Varför är jag det då? Jo, för idag börjar jag praktisera (man skulle nästan kunna tro att jag är tillbaka i skolan, men det är jag inte) min första dag i en butik. Syftet med denna praktik är att skaffa mig erfarenheter som gör att jag lättare ska kunna få arbete i en butik.

Det ska bli väldigt kul att komma hemifrån och göra något, men nervös är jag för min första dag. Men det kommer säkert att gå bra och det ska bli kul och se hur allting går till.

Nu ska jag gå och göra mig klar så jag slipper stressa in i det sista. Jag börjar 10.00-17.00 idag.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0