Tårtdags

        Tid: 09:53:03 Datum: 2010-03-13
Lördagen den 13:e mars 2010, vilket betyder att jag idag blir ett år äldre och därmed också ligger närmare 30 än 20 år. Åldersnoja.... ja.... Kan man ha en 26års-kris så har jag det. Men....

Jag har gjort en tårta redan, men hade nu tänkt att jag skulle gå och göra den andra tårtan också. När den också är färdig, så är allting färdigt och man kan duscha och slappa i lugn och ro. :) Gästerna, som idag består av min familj och sambons familj, kommer vid 13.00. Det blir nog en ganska så tidug kväll idag eftersom det är lördag och jag har lagt kalaset tidigt... vilket jag gjort medvetet. :P

Jag har redan fått en present utav sambon. :) Bild kommer antingen senare ikväll eller imorgon. Jag hoppas på en till present..... men det får vi se.....
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; hehe jag tror inte det, längtar som tusan tills premiären. :)

2010-03-14 @ 09:43:40
URL: http://ldg.blogg.se/
Postat av: rebecca

GRATTIS i efterskott :) :) fick du något roligt då?

2010-03-14 @ 12:42:02
URL: http://rebescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0