Hundvakt

        Tid: 09:39:12 Datum: 2010-12-06

Om 1-2 tim kommer en underbar vovve in till mig. :) Jag ska vara hundvakt till grannens ena hund (de har tre stycken berner sennen) från och med idag till och med onsdag. Det ska bli hur mysigt som helst. :) Igår när jag och hjärtat skulle ut och gå en runda, gick vi inom grannen och hämtade med oss Roxie, som hunden heter. Det var verkligen mysigt och vara ute och gå med en hund igen. Det var väldigt länge sedan jag gjorde det sist.

Jag ska verkligen njuta dessa dagarna med hund igen. :) Gå en hel del promenader och bara mysa.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej, du har en intressant blogg och jag följer den varje dag. Just nu vill jag sända dig en cyberkram för det är du värd. KRAM

2010-12-07 @ 23:39:24
URL: http://www.mystjejen1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0