Saknaden är enorm

        Tid: 10:49:25 Datum: 2009-09-05

Just nu sitter jag vid B:s dator istället för vid min egen.
Anledningen är att min dator inte är hemma. :( Igårkväll körde vi och lämnade iväg den till en kompis till B som är duktig på datorer, så han skulle se om han kunde göra något åt viruset som jag fått på min älskade dator. :(
Ska hämta datorn idag dock, men inte förrens i eftermiddag... så tills dess får jag använd B:s dator.
Det betyder ju att jag inte har några bilder, ingenting.

Jag vill ha min egen dator!!!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: f

jag såg den i veckan och tyckte inte den va så bra ^^

2009-09-05 @ 11:14:35
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0