Filmsugen

        Tid: 11:34:39 Datum: 2009-09-12

Jag är så sugen på att kolla film ikväll.
En jag skulle vilja se är Reader med b la Kate Winslet.

Filmen handlar om en 15-årig Michael som insjuknar på vägen till skolan och räddas av 30-åriga Hanna.
De förälskar sig oväntat i varandra och inledder en passionerad affär.
Plötsligt, en dag, försvinner Hanna utan ett spår efter sig.
Åtta år går och Michael är nu en ung juridkstuderande som iakttar de pågående krigsförbrytarrättegångarna mot nazisterna. Under annorlunda omständigheter träffar han på sin forna älskarinna igen.
Hanna står nämligen anklagad för ett fruktansvärt brott och vägrar rätten till försvar.
Gradvis upptäcker Michael att hans kärlek döljer en hemlighet som hon anser vara mer skamlig än mord.

Låter inte det som en intressant film?
Eller... det beror ju på vad man tycker om för filmer.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Babypink

SVAR:

Jag förstår dig. Jag skulle vilja ha dom men inte använda dom=)

2009-09-12 @ 11:41:46
URL: http://jennysbloggmix.blogg
Postat av: annirene

svar: jo men precis. sen om man inte har några speciella planer så är det ju perfekt att bara få det gjort så man slipper ta det i sista minuten.

2009-09-12 @ 12:18:47
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0