Lååååång dag

        Tid: 19:41:14 Datum: 2009-10-23

Det har varit en lång dag i skolan idag. Körde ner så jag var där vid 10.30 och kom hem vid 18.00.
De dagarna är inte det minsta roliga, speciellt inte en fredag. Vi hade examination idag och vi fick mycket positivt sagt om vår redovisning och det var kul och höra. Dock har inte jag varit så engagerad och motiverad i denna uppgift pga vad som hände under förra unp i arbetslaget. Men... nu är det gjort, så nu är det bara den individuella skrivuppgiften som ska göras. Den ska lämnas in senast tisdag och jag har inte börjat på den.... så det känns som om jag har helgen uppbokad.. egentligen. Men riktigt så blir det inte, för imorgon ska vi hem till S och P för lite bilmekande (inte jag) och fika. :) Var länge sedan jag träffa S, så det ska bli kul och få komma dit och prata lite skit. :)

Nej, nu ska jag se om jag kan göra något vettigt resterande av denna fredagkväll. Behöver egentligen köra till City Gross, men jag orkar inte riktigt det vid denna tiden... men...... får se hur det blir.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: ja, jag trivdes superbra! :)

2009-10-23 @ 19:50:34
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0