091005

        Tid: 08:11:43 Datum: 2009-10-05

Sitter i storarummet och lyssnar på tystheten.
Det enda som hörs är knappandet på tangenterna och värmepumpen i hallen.
Försöker känna mig glad och positiv idag, men det går inte.
Jag känner mig bara nedstämd, ledsen och..... Ja, jag vet inte... Det är svårt att sätta ord på hur jag känner det egentligen. Svårt och få fram....

Har lite att göra idag.... Ringa samtal, ta bilder och ev. köra ut en runda med min mamma. Får ringa och höra om hon har lust först. :) Ont i magen har jag också idag.... men det har jag haft ett tag nu... Vet inte riktigt vad det beror på..... tror faktiskt inte att det har något med stress att göra.

Just nu önskar jag att jag hade min vän, M, kvar så jag kunde fråga henne om saker som hon ev. har svaret på... men som inte jag har. Men.... livet gjorde att vi valde olika vägar och tyvärr ledde dessa bort ifrån varandra. Jag saknar henne och jag hoppas att vi en dag kan hitta tillbaka till varandra igen.

Vänner är sådana ovanliga människor som frågar hur du har det
och sedan väntar att få höra ett ärligt svar.

Du vet inte vem som är din vän
förrän du behöver henne.

En sann vän är den som inte bryr sig om du har gjort bort dig.

En vän är den som känner dig som du är,
förstår var du har varit,
accepterar vad du har blivit,
och ändå, varsamt låter dig växa.
William Shakespear

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0