Trött

        Tid: 22:43:47 Datum: 2009-03-05
Jag börjar bli väldigt trött nu.
Jag ligger nerbäddad i sängen och försöker tänka på hur dagen har varit och på hur jag har mått.
Dagen började inget bra då jag inte mådde speciellt bra och så har det nästan fortsatt hela dagen. Jag känner mig ledsen och nedstämd för det mesta och det är svårt och se något roligt och meningsfullt i saker och ting just nu. Jag vet att jag borde vara fylld av en mängd positiva och glad känslor, men så är det inte. Istället känner jag mig mest ledsen, nedstämd, ensam och trött.

När jag tittar på mitt liv, så är det inte alls det livet jag tänkte att jag skulle leva. Jag har gjort en del dumma val som jag nu får lida för och det står jag för, men det är svårt att inte bli ledsen över de valen och det är svårt att låta bli och tänka på hur det kunde ha varit om jag hade valt annorlunda. Det är egentligen ingen mening med dessa tankar och funderingar eftersom jag aldrig kommer till att få några svar på dem... men det är svårt och låta bli.

Jag önskar att jag hade orken till att skriva mer, för jag skulle vilja det, men mina ögon går nästan i kors så trött jag är.
Jag får hoppas att känslorna, tankarna och motivationen till att skriva finns kvar imorgon.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja det verkar vara slut överallt :P Men dom skulle få in igen i mitten av april så ja får väl vänta ;)

2009-03-06 @ 00:26:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0