En lista

        Tid: 13:37:26 Datum: 2009-03-18
Hittade denna lista hos min vän Monica och tänkte att det kunde vara kul och svara på fårgorna, så nu kör vi.

Du som liten:
1) Vad hette din första bästa vän? Jessica
2) Vad hette din första kärlek? Dennis
3) Vilken var din favorit rätt? Köttbullar
4) Vilken var din favoritfärg? .... Gul.... kanske
5) Vart bodde du? Frillestad och lite senare i Landskrona
6) Vad tyckte du var det bästa som hänt? Ingen aning
7) Vad tyckte du var det värsta som hänt? Ingen aning
8) Vad ville du bli när du blev stor? Veterinär
9) Vilket godis tyckte du bäst om? Allt möjligt

Nu:
1) Vad heter din bästa vän?
Monica.. hon har verkligen ställt upp i vått och torrt och speciellt nu när jag miste Fatika
2) Vad heter / hette din senaste kärlek? Min nuvarande kärlek och har varit så i snart 8,5 år är Benny
3) Vilken är din favoriträtt? Kyckling, klyftpotatis och beasås
4) Vilken är din favoritfärg? Svart
5) Vart bor du nu? I den lilla hålan Kågeröd
6) Vad tycker du är det bästa som hänt? Det var när jag köpte Fatika, när jag träffade Benny och när vi köpte vårt hus.
7) Vad tycker du är det värsta som hänt? Att jag mist min älskade Fatika. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
8) Vad vill du bli? Förskollärare
9) Vilket godis tycker du bäst om? Det är nog fortfarande vad som helst. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Så rörd jag blev när jag läste din lista idag =)

2009-03-18 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0