Ännu en varm dag

        Tid: 09:09:54 Datum: 2009-07-02
Visst är det skönt med fint väder, men det är inte alls skönt när det är för varmt.
Igår när vi var på marknad tyckte jag att det var för varmt och det var riktigt jobbigt och gå där.

Kvällarna är det som är det bästa med sommaren, då det inte är fullt lika varmt och när man kan vara relativt lättklädd utan att frysa. Ikväll funderar jag på om jag ska dra med B in till HBg för en liten promenad och ev. en glass. :)
Många pratar så varmt om Gröningen i Hbg, så man kanske skulle ta sig en promenad där och sedan kanske avnjuta en glass i Sofierokiosken. Hur länge ha de öppet förresten?
Kameran följer självklart med, så det kan bli lite bilder. :)

Apropå bilder så ska jag ta bilder på Herr och Fru Igelkott som jag köpte igår på marknaden.
Jättesöta är dem, ska bara hitta en bra plats för dem. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0