Min fredagkväll

        Tid: 09:35:57 Datum: 2009-01-03
Jag ber redan nu om ursäkt för att jag inte har några bilder, hade ju varit roligare om jag hade haft det.
Jag får helt enkelt bli bättre på och använda kameran under år 2009.

Igår vid 14.15 fick jag idén att jag skulle överraska B med middag och efterrätt.
Letade snabbt upp ett recept på internet och det blev bandpasta med en sås på tärnad bacon, 1 burk creme fraiche paprika och chili och en burk naturell creme fraiche. Enkelt men väldigt gott. :) Finns ju hur många creme fraiche som helst med smaker, så det är ju bara till och testa sig fram till vad man tycker smakar bäst.
Jag dukade inne i storarummet på vårt finbord och med våra fina vinglas. (dock drack vi inte vin, utan han drack öl och jag drack alkoholfri cider) Tända ljus och myspys. :)
Sedan lade vi oss och kolla film och efter ett tag var det dags för efterrätt då det blev urgröpt ananas med vaniljglass, kolasås, hallon, riven choklad och nobless i form av hjärtan. Gottit. :)

Som sagt var så är det lite trist att jag inte tog bilder, men... man lär sig väl av sina misstag. :P

Vad gjorde ni igårkväll?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0