Måndag

        Tid: 08:48:52 Datum: 2009-01-19
Ännu en ny vecka och nu är det "bara" ca 9-10 veckor kvar innan vi flyttar.
Jag önskar att tiden gick fortare... men,men..... Det är bara att ha tålamod.

Idag mår jag inte så jätte bra.
Har ont i kroppen, öm, och jag har ingen aning om varför. Mår även lite illa... *suckar*
Har hamnat i en sådan svacka då jag bara mår dåligt på ena eller andra sättet.
Inte helt lätt att ta sig ur svackan heller då jag enbart går hemma hela dagarna, då man blivit arbetslös och det är ju absolut rätt tider att bli det nu. *ironisk*

Ialla fall... Nu ska jag se om jag kan få i mig något och sedan kanske jag beger mig mot gymmet.



EDIT: Glöm inte ta en titt på mina auktioner på Tradera.com
En del går ut imorgon.
Mitt nickname på Tradera är huis.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0