Huvudvärk och lite deppig

        Tid: 13:36:54 Datum: 2009-01-22
Har huvudvärk idag och det är ju inget kul alls. Det påverkar ju humöret så väldigt mycket och just nu är jag inte på något vidare humör... Men det kan också bero på att jag inte fick jobbet jag hade sökt. :(
Om jag bara hade varit förskollärare så hade jag inte suttit där jag sitter idag. Nu, mer än någonsin, är jag bestämd på att jag ska börja läsa till hösten i Malmö. Jag SKA bli förskollärare och därmed också få ett fast jobb och slippa det här med vikariat och höra frasen "... om du bara hade varit förskollärare...".

Nej, nu ska jag bege mig ut med Fatika en runda och sedan vänta på att mina älskade föräldrar ska komma en runda. Länge sedan de var här, så det ska bli kul och ha de här en stund. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0