Äkta vänskap

        Tid: 20:33:22 Datum: 2009-01-12

Nu är jag hemkommen, eller jag kom hem för snart 2,5 tim sedan, ifrån S. :)
Det var fika hemma hos henne idag och det var riktigt trevligt. :)
Jag är så glad över att vi hittat varandra igen och jag hoppas att vi kommer hitta tillbaka till varandra så vi blir så nära vänner som vi en gång i tiden var. Men det tror jag faktiskt att vi kommer att göra. :)
Läste precis S. blogg och hon hade skrevet något som värmde:

Sedan hade jag bestämt fika med P (Jag vet att du läser detta :) )
Det var en trevlig fika som jag absolut vill göra om fler gånger.
En gång i tiden var vi bästa vänner o hoppas att vi kan hitta dit igen. Men det tror jag. Vi får börja träffas oftare utan våra gubbar.
Det e ont om goda o ärliga vänner. O jag hoppas att vi kan prata om allt o att det stannar oss i mellan. För en av mina andra vänner berättar allt för sin gubbe.
O så tycker jag inte det ska va. De har till 99% inte med o göra vad vi pratar om. Det hela handlar ju om förtroende.
Men i alla fall Hos dig ser jag äkta vännskap.

Jag blir så glad och varm när jag läser detta och jag håller med.
Det är verkligen ont om riktiga och ärliga vänner och de man har ska man verkligen vara rädd om.
Det vi pratar om, S & jag, stannar hos mig.
Jag har ett eget liv också förutom det livet tillsammans med sambon och jag anser att jag har
rätt till att ha vissa saker för mig själv. Det jag pratar med mina vänner om har inte B med och göra.

Äkta vänskap! :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0