Trött

        Tid: 10:39:33 Datum: 2009-08-04
Sitter i soffan och känner mig fruktansvärt trött.
Trött på allt och det mesta.
Trött på att man jämt och ständigt ska behöva bevisa sin vänskap.
Trött på att jämt och ständigt behöva visa att man bryr sig.
Trött på att oftast behöva vara den som ska ordna upp saker och ting.
Trött på att vara den som oftast får ta skiten för att saker och ting går fel.
Trött på att vara den som oftast får höra att man inte bryr sig och att man inte vill reda upp saker och ting.... trots att det är jag som försökt och endast får skit tillbaka... kalla handen.

Nu bryr jag mig inte längre.
Jag har försökt.

Man ska inte kasta sten när man sitter i ett glashus.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(5)|
Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [blev mamma vid 14 års ålder]

Gud vilken fin bloggdesign du har :)

2009-08-04 @ 11:05:24
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Marie

Det där känner man igen. Mer eller mindre det vill säga. Vänskap är inte ensidigt.

2009-08-04 @ 11:07:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Petra

Marie: Nej, det är den inte. Det krävs minst två för en fungerande vänskap.



Jag kommer inte in på din blogg. :(

2009-08-04 @ 11:17:14
Postat av: Sarah

Hej hej.Det låter inte speciellt roligt. Kram

2009-08-04 @ 11:18:48
Postat av: Marie

Ja jag såg nu att jag skrivit "@" istället för "." Nu ska det gå!

2009-08-04 @ 13:01:52
URL: http://mossemi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0