Saknaden är enorm, smärtan är olidlig, kärleken evig

        Tid: 12:23:28 Datum: 2009-08-12
Inte ens halva dagen har gått och jag har en jobbig dag. :(

Idag är nämligen Fatikas födelsedag, eller skulle varit.... eller det är.
Jag vet inte hur man säger, nu när hon inte finns längre.
Är det fortfarande hennes födelsedag eller det skulle varit hennes födelsedag?
Ialla fall.... hon skulle blivit 6 år idag och det är egentligen ingen ålder för en hund.. vare sig den är stor eller liten.

Att det i söndags var 6 månader sedan jag var tvungen att avliva henne, gör inte saken mycket bättre heller.
Saknaden efter Fatika är enormt stor och inte blir den mindre hellre, utan snarare tvärtom. Den växer för var dag som går och jag önskar att hon fanns hos mig... (eller jag hos henne).
Jag skulle verkligen behöva Fatika just nu

Saknaden är enorm.
Smärtan är olidlig.
Kärleken evig.
KATEGORI » Till minne av Fatika | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Bella

Usch vad hemskt =(

Varför var du tvungen att avlida henne?

Min Lilla tjej fyller 2 år idag. Vila i frid lilla Fatika

2009-08-12 @ 12:40:27
URL: http://thisisbella.blogg.se/
Postat av: annette

usch ja...jag vet hur det känns..ingen rolig känsla när man blir av med sitt djur!

var hon sjuk eller?



sv: tack..jag mår bättre nu och jag fick behålla min frukost i magen! L

2009-08-12 @ 14:12:26
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Beklagar. Jag säger alltid att det är deras födelsedag,för det är det ju även efter förlusten.Jag miste min vovve i förrgår, knappt 5 år gammal :(

2009-08-12 @ 14:45:27
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0