Trist bla bla

        Tid: 08:59:36 Datum: 2009-04-30

Torsdag idag och valborg, vad ska ni hitta på?
Själv ska vi grilla tillsammans med S & P idag. Bara ha en allmän mysig kväll.

Jag sitter och funderar på om jag ska göra mig klar och sedan köra till Väla en runda och strosa runder lite. Se om man kan hitta något smått och gott som kanske kan få följa med hem. Jag var precis inne på Halens och Ellos och tittade efter lite fina kläder, men där fanns inte alls mycket. Jag tyckte inte det ialla fall. De hade mycket mer förra året.

Humöret idag är halvbra eller halvtaskigt. Det är vilket man vill säga.
Jag längtar till den 19.e maj kan jag tala om och jag hoppas att tiden dit går fort.

Nej, nu ska jag byta om och sedan bege mig iväg.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Hoppas ni hade en bra valborg? :) vad händer den 19 maj,man är ju lite nyfiken :P

var rädd om dig.kram

2009-05-01 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0