.... I´m I the only one?....

        Tid: 10:38:56 Datum: 2008-10-18
Har precis kollat runder lite bland bloggarna och upptäcker att nästan var och varannan varit på den här Blog Awards Galan 2008 då det är en massa bilder, text o.s.v. gällande den. Har man läst den ena bloggen kring ämnt, har man nästan läst alla andra också. Men nu till saken.... Har alla utom jag varit på den där galan? Det känns ialla fall så när man läser runder för tillfället i bloggvärlden. ;-)

Igår var en rätt lång dag... Vet inte riktigt när jag gick upp.... men kl. 12 skulle jag vara hos doktorn, men jag kom inte så långt... Får ringa på måndag och boka om tiden. Körde till Familia och mötte upp mina underbara föräldrar för att se om jag kunde hitta något att ha på mig under kvällens fest. Vi tittade i alla affärer och hittade ingenting, så jag tog en chansning och gick in på Cubus och till min förvåning hittade jag kläder som var snygga och som dessutom passade, då jag är en aningen stor. Glad blev jag och kände att det nog kunde bli kul på festen ialla fall. Inte nog med bara kläderna, nej det blev nya smycken också. :)
Efter shoppingturen körde jag hem och vila i 30 min, sedan var det in i duschen och fixa till mig, packa Fatikas saker och köra och lämna hennes hos brossan och sedan till mamma och pappa för och hämta upp dem och sedan till festen. Vi var de första som kom och det är jag verkligen glad för, för tänk och behöva gå och ta ca 100 personer i hand. *pustar*
Kvällen var sådär lagom rolig och vid 23.30 begav vi oss hem.

Idag ska vi hem till hans mamma och fira henne vid 14.00 och sedan intas kvällen i ryggläge på soffan med tv:n och datorn som sällskap. ;-) Jag längtar till ikväll.
Har lite ny info. kring Lauren Conrad, Audrina Patridge och Heidi Montag som kommer senare under dagen / kvällen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0