Middagen på spisen

        Tid: 18:16:10 Datum: 2008-11-05
Just nu står middagen på spisen och är på väg att bli färdig.
Ikväll blir det kokt potatis, kokt torsk och vit sås med senap.
Gottit, eller hur?? :)
Till detta kommer jag att ha lite majs och tomat.
Åhhh... jag längtar redan tills middagen är färdig, för jag är så hungrig också nu.
 Åt en macka och drack ett halvt glas citronfil vid 14.30 och sedan 5 vindruvor vid 16.30 och sedan har jag inte ätit mer.
Hungrig??
 Ja, det är jag.
Det enda som ska bli klart nu är torsken.
På paktet står det att det ska ta 5-7 min, men det är ju ren lögn.
 Jag har haft min på spisen i snart 30 min.
Antingen är det jag som gör jävligt fel eller så är det förpackningen som ljuger.

Vilket tror ni?
Är det jag som gör väldigt fel eller det är förpackningen som ljuger??
:-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

det är nog förpackningen som ljuger :)

2008-11-05 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0