Jobbsökar-helg

        Tid: 14:54:55 Datum: 2008-11-20
Ja, det är vad jag ska kalla denna helgen som kommer.
Jag ska försöka sätta mig ner och skicka iväg en mängd med arbetsansökningar och hoppas på att någon fastnar för mig och vill erbjuda mig antingen en fast tjänst eller ett vikariat. Känns som om det är ett måste och göra så... skriva en massa ansökningar i helgen. Jag ska också skriva ner vartenda jobb jag söker så jag sedan kan visa det på arbetsförmedlingen om jag skulle ha den oturen att inte någon vill ha mig.

Har ni några tips och ideér på hur man kan skriva en jobbansökan som står ut ifrån mängden?
Hur gör du när du skriver en arbetsansökan?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0