Kvällsmat = rabarberris

        Tid: 20:41:05 Datum: 2008-05-14
Go´kväll allihopa


Onsdagkväll och snart är denna veckan också slut. Kan ju inte mer än skriva att det ska bli underbart med helg igen.
:-P

Jag kände mig lite hungrig innan och tänkte att jag skulle laga till något och med tanke på att jag fick hur mycket rabarber som helst utav mamma igår, så föll valet på rabarberris som är så underbart gott.
*mums*
Har ni hört talas om det innan, rabarberris?
Det är väldigt gott, det lovar jag.
Till detta har man mjölk.
Åååhhhh, kan det inte vara färdigt snart för jag är jätte hungrig och så sugen på det nu.


Bild: Jag själv

När jag stod vid spisen och höll på med riset och rabarberna, så hade jag lite åskådare. :-)


Bild: Jag själv

Min hund Fatika var med i köket och tittade vad jag gjorde.
Visst är hon super fin och söt??
:-P
Vem tycker inte det om sin hund?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0