Ännu ett pinsamt inslag

        Tid: 18:38:49 Datum: 2008-05-22
Jag skrev att jag skulle in på Posh24 och titta runder efter lite kändisskvaller och jag hittade lite om Heidi Montag och Spencer Pratt som ju medverkar i serien The Hills. Jag har ju skrevet mycket om den serien och jag kommer till att fortsätta med det eftersom jag blivit totalt besatt av den och de personer som är med i den. :-P
Heidi Montag och Spencer Pratt är inte några av mina favoriter och kommer inte att bli det heller. Denna gången har de två pinsamma personerna varit på en baseballmatch mellan Dodgers vs. Cincinnati Reds som gick av staplen i LA. Till detta event hade de såklart matchat sina kläder med varandra. Jag menar.... hur pinsamma får man bli och hur löjliga får man bli? Förstår de verkligen inte hur de framställer siga själva? Förstår de inte att många tycker att det verkar som om de inte har något innanför pannbenet??? Eller det är kanske bara jag som tycker det...?







Bilder: Posh24
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0