Blir drömmen verklighet?

        Tid: 09:15:06 Datum: 2008-03-25
Idag är det då dags och få reda på om vår dröm kommer bli verklighet eller om den kommer att krossas.
Vi har som bekant tittat på hus och hittat ett som vi har fastnat för. Idag är det besök på banken för att se om vi kommer få vår dröm uppfylld.... eller om vi kommer till att få vänta längre på vårt hus.

Jag hoppas att drömmen blir sann... men jag vågar inte ha för höga förhoppningar heller. *suckar* Jag blir så ledsen om det visar sig att vi kommer till att få bo kvar i detta råtthål till lägenhet. Jag vill verkligen inte bo kvar här.

Håll tummarna för oss idag.
Snälla.


image162
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0