Fortfarande inte hört något

        Tid: 13:23:27 Datum: 2008-06-26
Jag har fortfarande inte hört något från veterinären sedan han ringde sist... vilket börjar närma sig 2 tim eller något.
Jag sitter här framför datorn och skakar och vill bara att han ska ringa och säga att det gått bra med borttagandet av livmodern och att jag kan komma och hämta henne.
Men än så länge har ingen ringt och sagt de så efterlängtade orden.

Jag sysselsätter mig med att storstäda här hemma och nu har jag storarum och toalett kvar. Jag har städat sovrum, hall, kök och datarum. Känns som om jag måste hålla igång för annars tänker jag ännu mer på Fatika och vad som händer henne just nu. Jag är som ett nervvrak och varje gång mobilen ringer så hoppar jag till och svarar så fort jag kan. Jag går knappt en meter utan min mobil för tillfället.

När ska han ringa??? När ska jag få hämta hem henne??
Jag vill ha hem henne nu.
KATEGORI » Till minne av Fatika | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hoppas allt gått bra med Fatika, jag vet hur

stor din kärlek är till henne (har ju träffat på er ett par gånger, även om det är länge sen nu)

Håller alla tummar för gott resultat.

Kram Sarah (som hade Zidane om du minns?)

2008-06-26 @ 18:24:16
Postat av: Petra

SARAH: Jaha, är det du?!! :) Va kul att du hittat min blogg. Fatika är hemma nu och mår överlag rätt så bra. :)

2008-06-26 @ 19:59:47
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sarah

Skönt att höra att allt gick bra. :-)

Du har ju din blogg på msn, och jag har dig på msn, så då är det inte så konstigt att jag hittar dig :-)

2008-06-26 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0