Ny start. Nytt jobb?

        Tid: 07:55:47 Datum: 2008-02-14
Jag tänkte att det var dags för en ny start nu och med det kände jag att min förra blogg inte längre stämde.

Idag kl.11 ska jag på en anställningsintervju på en förskola. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet, trots att det bara är ett vikariat. Det bästa är att förskolan ligger här, i vår lilla by så jag slipper köra varje morgon och/eller ta buss och tåg. Visst låter det väldigt bra? Ni kan kanske hålla tummarna för mig idag så det går bra. :)

Visst är det härligt när man kan starta om saker och ting? När man kan börja om på nytt?
Någon som gjort det och som vill berätta om det är välkommna att skriva. :)

// Linnéa
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0