Super Mario Bros

        Tid: 13:41:10 Datum: 2008-08-01
Jaha, då är det dags för ett nytt blogginlägg.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.... Sitter och funderar på om jag ska köra till Väla - Toys´r´us och titta efter födelsedagspresent till Nicole då vi ska fira henne imorgon. :)
Funderar också på om jag ska köpa ett Nintendo Wii spel så vi kan sitta och spela ikväll. Den har ju i princip bara stått där sedan vi köpte den för ca 1 månad sedan. Man tröttnar ju rätt så fort när man endast har ett spel och spela. Jag vill ha variation på spel. Det är ju inte alltid man känner för och bowla, spela tennis, golf o.s.v. Jag känner för ett Super Mario spel. Jag är löjligt förtjust i honom. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: melinda

ja, super mario är skitkul att spela :D

2008-08-01 @ 19:02:06
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0