Ovanlig reaktion

        Tid: 13:30:35 Datum: 2008-08-16
Igår skrev jag ett inlägg om Isabella "Blondinbella" Löwengrip , om hennes artikel i nya nummret av Klick! och om kommentarer hon fått på sin blogg gällande övergreppet.
Många har tydligen varit inne och läst detta inlägg och jag hade ärligt talat förväntat mig en del kommentarer, en dikussion... men där är ingenting.
 Hur kommer det sig att folk kan hoppa på t ex Isabella men inte andra som står på hennes sida? Är det för att personerna egentligen inte står för sina åsikter, utan de skriver en kommentar i hennes blogg och hoppas på sådant sätt få läsare till sin egen blogg?
Jag tycker att om man nu inte tror på Isabella, så borde man ju kommentera även hos andra som verkligen tror på henne. Jag har ialla fall lärt mig att man ska stå för sin sak och slåss (inte bokstavligt talat) för sina åsikter. Men det verkar inte som om där är många som är villiga att göra det.

Jag tycker att personer som enbart sitter och skriver elaka kommentarer i andras bloggar, borde ta och skaffa sig ett eget liv och sluta vara så avundsjuka på de som lyckats.
Var glada för att de lyckats istället och ta istället del av det som de delar med sig av.
Kanske är du nästa stora händelse t ex inom bloggvärlden.

Varför är det så att folk i Sverige är så himla rädda för att hjälpa varandra och istället är mer inriktade på att förstöra för varandra? Varför kan man inte bara ta hjälp av varandra och sluta vara så avundsjuka på varandra?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0