Kändisskvaller - Heidi Montag

        Tid: 11:30:41 Datum: 2008-08-08
Nu är det dags för lite kändisskvaller igen och denna gången handlar det om ännu en The Hills - stjärna.
Det är ingen hemlighet att Lauren Conrad och Heidi Montag, som bägge medverkar i The Hills, inte längre kommer överens. Heidi Montag åt lunch tillsammans med en vännina på Toast i Los Angeles. Heidi var klädd i en lång gul klänning som hon matchade med en lila väska av märket Balenciaga - precis en sådan som Lauren Conrad har. Efter lunchen kom Spencer Pratt och hämtade Heidi och man kan ju inte direkt påpeka att man blev förvånad.
Där Heidi är, är eller kommer Spencer också.

Jag måste dock skriva att jag verkligen tycker om Heidis klänning och jag tycker verkligen att Heidi är en söt tjej, det är hennes personlighet jag inte tycker om riktigt och hennes sätt att behandla hennes s k vänner på.

     
Bilder och info. är hämtad ifrån Posh24
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0