Dagens träning 5/8

        Tid: 14:42:20 Datum: 2008-08-10
Jag skrev tidigare en träningsblogg, men då jag tyckte det var för jobbigt och skriva i två bloggar, så valde jag att slå samman de bägge och därför kan det bli lite konstiga inlägg då och då.
Detta inlägget t ex handlar om min träning den 5 / 8 - 08 och detta för att ni ska kunna gå tillbaka i tiden för att kolla hur min träning utvecklas, så att ni får se att saker och ting ger resultat.

Mina träningsresultat från den 5 augusti 2008:

Träning på löpbandet

Tid: 30 min
Distans: 2,92 km
Lutning: 1%

KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: jannica

vad tycker du om dagens önskeoutfit i min blogg?

2008-08-11 @ 09:52:38
URL: http://thefashiongirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0